به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از واحدهای صنعتی شهرک سیمین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قدردان اقدامات صنعتی و فعالیت‌های اقتصادی سطح استان هستیم.

وی با بیان اینکه کارهای سرمایه‌گذاری در این برهه از زمان بسیار حائز اهمیت است،  افزود: دشمن در این موقعیت زمانی، جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را در پیش گرفته است تا ریشه و بنیان کشور را از هم بپاشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه تعهد و غیرت اقتصادی در استان البرز وجود دارد، گفت: باید شرایط کافی برای پیشرفت و آبادانی مردم و سرمایه‌گذاران در سطح استان فراهم شود.

وی جمعیت سرمایه‌گذاران در البرز را رو به رشدخواند و ادامه داد: سرمایه‌گذاران و صنعت کاران را از سراسر کشورو دنیا پذیرا هستیم؛ تاکنون هیچ مشکلی برای حوزه‌های صنعتی استان البرز به‌وجود نیاورده‌ایم.

شهبازی به بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر حمایت از صنعت و تولیدکننده داخلی اشاره کرد و یادآور شد: به شدت مخالف تمرکزگرایی هستیم و به مدیران دستگاه‌ها اعتماد خواهم داشت و ورود بی‌قاعده به رفتار مدیران و مسؤولان نخواهیم داشت.

استاندار البرز از همراهی و همدلی دستگاه‌های نظارتی سطح استان خبر داد و اضافه کرد: از حواشی دوری خواهیم کرد و سعی داریم در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و عمرانی به دقت نظر هرچه بالاتر اقدام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه گویش‌های مختلف زبانی، سیاسی و اجتماعی در البرز وجود دارد، تصریح کرد: علیرغم این تفاوت‌ها اتحاد و همدلی در استان وجود دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: عزم جدی خود را برای مشکلاتی که نیازمند تصمیمات کشوری است بکار گرفته‌ایم و رایزنی‌های کافی برای اقدامات ملی انجام خواهیم داد.

به گفته وی در سال‌جاری اعتبار خوبی به تسهیلات رونق استان البرز تخصیص یافته است و در این زمینه معضلی وجود ندارد.

استاندار البرز خطاب به بانک‌ها تذکر داد: بخشنامه‌ای به بانک‌ها ارسال خواهد شد تا در راستای ارائه تسهیلات هیچ کوتاهی صورت نگیرد و پیگیر این مسئله به شکل ویژه خواهیم بود.

وی از برگزاری جلسه‌ای با مدیرکل صدا و سیمای البرز خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم برای کاهش هزینه‌های تبلیغاتی اقدام مؤثری داشته باشیم.

شهبازی با اشاره به شرایط بد اقتصادی و وجود فشار بر اقشار مردمی، خاطرنشان کرد: ایران شرایط سخت‌تر از این را گذرانده‌ و می‌توانیم با استفاده از منابع بسیار کشور و استفاده از نخبه‌‌ها سنگ ریزه‌ها را کنار بزنیم.

وی با بیان اینکه ما در منطقه بی‌مثال و حکم‌فرما هستیم، اظهار امیدواری کرد: تا چند سال آینده معضلات اقتصادی را رفع خواهیم کرد و بدون شک مشکلات قشر ضعیف از بین می رود.

استاندار البرز در پایان سخنان خود اعلام کرد نماینده‌های دولت در استان البرز حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان خواهد داشت.

انتهای پیام/و