به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، عزیزالله شهبازی استاندار البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از یک مجتمع تفریحی-گردشگری در کرج، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون ماده ۱۰۰ و ماده ۵ شهرداری شرایطی را فراهم کرده تا شاهد افزایش تعامل و هم‌افزایی و حل برخی مشکلات در استان باشیم.

وی افزود: نخستین هتل پنج ستاره استان البرز در حالی راه‌اندازی شده که مجری طرح برای این پروژه از هیچ‌گونه تسهیلات بانکی استفاده نکرده است.

استاندار البرز این استان را دارای ظرفیت‌های متنوع صنعتی و کشاورزی دانست و ادامه داد: سعی داشته‌ایم تا طبیعت‌گردی و بوم‌گردی را در استان البرز رونق دهیم و اقتصاد گردشگری را در استان توسعه ببخشیم.

وی با اشاره به اینکه هم‌جواری البرز با پایتخت یکی از نکات مثبت این استان است، تصریح کرد: جذب بخش خصوصی را در استان البرز برای انجام پروژه‌های اقتصادی دنبال خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به فعالیت شرکت‌های موفق داروسازی در استان البرز افزود: می‌توانیم در حوزه تولید دارو و کنسرسیوم‌ها نیز دستاوردهای بیشتری داشته باشیم.

استاندار البرز داشتن هتل پنج ستاره برای حضور سرمایه‌گذاران در البرز را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: پشتیبانی‌های لازم را برای تکمیل این مجتمع انجام می‌شود و اعتباری از طریق صندوق توسعه ملی نیز برای این مجموعه تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/و/ف