وی ابراز کرد: امسال با توجه به پیشنهادی که شهرداری قم به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور داد و به‌صورت نمادین که در سال‌های گذشته اهتزاز پرچم مقدس کشور عزیز فلسطین را در شهرداری داشت، این طرح پذیرفته شد که به‌صورت کشوری در آستانه روز قدس در تمام میادین اصلی شهرهای کشور برگزار شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: مجموعه شهرداری نیز به خاطر اینکه با شعاری که” آزادی قدس نزدیک است” بتوانیم در کنار فضاسازی خوبی که برای سطح شهر با توجه به محدودیت‌های کرونایی و عدم برگزاری مراسم روز قدس با حضور باشکوه روزه‌داران، تصمیم بر این شد به‌صورت نمادین برنامه‌ها و مراسم‌ها را با هدف اینکه همچنان به مردم قدس با قدرت بگوییم که با آنان همدرد و همراه هستیم، این مراسم برگزار شد.
وی با بیان اینکه در همین راستا مراسم اهتزاز پرچم که نماد یک کشور است در میدان روح‌الله قم و در مجاورت بیت تاریخی و نورانی حضرت امام خمینی (ره) پیش‌بینی شد تصریح کرد: هدف از این اقدام این بود تا این پیام را به جهانیان بدهیم که هنوز یاد و اندیشه‌های امام (ره) زنده است و هنوز مردانی هستند که همراه مردم مبارز فلسطین باشند.
کلانترزاده یادآور شد: پرچم فلسطین را در قالب یک برنامه رسمی با حضور آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و سایر مسئولان شهری به اهتزاز در آوردیم که اعلام کنیم، اگر در شهر و دیارمان راهپیمایی در سطح کوچه‌ها و خیابان‌های شهرمان اتحاد اسلامی خود را بار دیگر طلب کنیم.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب وعده دادند روزشمار را آغاز کردیم و اسرائیل نیز ۲۵ سال آینده را نخواهد دهید و ما نیز مقدمات این جشن را پیشاپیش آماده کردیم تا در قدس شریف نیز روزی اقامه نماز جمعه و جماعت داشته باشیم.