به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی طی احکامی جداگانه ۸ نفر از فعالان حوزه فیلم‌سازی استان را به‌عنوان اعضای شورای راهبردی فیلم انتخاب کرد.

در متن این حکم آماده است؛ با عنایت به اهمیت بهره‌گیری از دانش، تخصص و نگرش فنی در بخش فیلم و سینما و همچنین ضرورت سیاست‌گذاری فعالیت‌های مرتبط با آن اعم از آموزش و تولید، نظر به حسن سوابق و تجربیات ارزنده به پیشنهاد معاون هنری اداره کل جنابعالی را به مدت یک سال از تاریخ صدور نامه به‌عنوان عضو شورای راهبردی فیلم استان تعیین می‌نماید.

امید است تا با بهره‌گیری از مشاوره و توانمندی جنابعالی در این امر، شاهد پویایی، همکاری و تعامل هر چه بیشتر صاحب‌نظران، متخصصان و فعالان این حوزه و زمینه‌سازی بروز استعدادهای این رشته هنری در استان با تمرکز بر فعالیت‌های انجمن جوانان ایران دفتر خراسان شمالی باشیم.

توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نماید.

بر اساس این گزارش؛ علی ظریفیان، مهران رحمانی، رضا خدادادی، محمدرضا علی‌آبادی، داریوش اورانوس بخت، فرهاد سلیمانی، رضا غلامی مطلق، و محمد بکرانی به‌عنوان اعضای شورای راهبردی فیلم در خراسان شمالی معرفی شدند.

انتهای پیام/