به گزارش پایگاه خبری ربیع، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی حکمی سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه را منصوب کرد.

دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حکمی ،  مهندس محمد رضا منتظریون را به عنوان مشاور خود و سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب کرد .

گسترش ظرفیت‌های نرم افزاری حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه در راستای استقرار کامل اهداف دولت الکترونیک در واحدهای تابعه ، توسعه زیر ساخت‌های فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف بهداشت،درمان،آموزش ، پژوهش، اداری و مالی  ، توسعه پرونده الکترونیک سلامت و نظام ارجاع الکترونیک در سطوح مختلف و در سراسر واحدهای تابعه دانشگاه ، مدیریت گردش الکترونیک اطلاعات بین واحدهای درون و برون سازمان با اعمال سطح‌بندی در دسترسی و اهتمام به امر امنیت اطلاعات و شبکه  از جمله خواسته های رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مدیریت جدید آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات این دانشگاه می باشد.

همچنین دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این حکم از خدمات دکتر رضا حبیبی ساروی  در زمان تصدی مسئولیت مذکور قدردانی کرد.