به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در آئین صبحگاه عمومی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و محکوم کردن حمله تروریستی اهواز گفت: دشمنان نظام اسلامی لحظه‌ای از ضربه زدن به این کشور غافل نیستند و همه ما باید با هوشیاری و آگاهی کامل آمادگی مقابله با توطئه‌های دشمنان را داشته باشیم.
وی با تشکر از تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: خدا را شاکریم مراسم عزاداری سید و سرور سالار شهیدان با شکوه خاصی همچون سال‌های قبل انجام شد و با حضور پررنگ پلیس این مراسم‌ها با امنیت کامل برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به آغاز هفته دفاع‌مقدس بیان کرد: دشمن بعثی جنگ تحمیلی و نابرابر را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا با ایران اسلامی آغاز کرد، اما رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال و نیت خالص در این جنگ به پیروزی رسیدند و همه ما باید همواره یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان را زنده نگه داریم.
محمدیان ادامه داد: کارکنان دستگاه‌ها، نهادها و آحاد مردم در هرپست و مقام و جایگاهی که هستند باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وجدان کاری و همت مضاعف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا کشور در مسیر رشد و پیشرفت با شتاب بیشتری حرکت کند.
وی با تأکید بر اهمیت نقش امر به معروف و نهی از منکر، این فریضه الهی را از وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: باید با دقت و وسواس و با تذکر لسانی این وظیفه خطیر را در جامعه انجام دهیم تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی پاک‌سازی شود.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: ما سرباز ولایت و وارث خون شهدا هستیم و این افتخاری که نصیب ما شده و باید در تعالی رفتار سازمانی ما نمود پیدا کند.
محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش، کنترل، نظارت مستمر، توکل بر خدا در همه امور، توجه به کلام الهی و تعهد به اجرای دستورات قرآن در همه جوانب زندگی در حفظ و صیانت از خود و کارکنان بسیار موثر است و باید به طور مستمر مورد توجه فرماندهان و مدیران باشد.
انتهای پیام/