به گزارش پایگاه خبری ربیع، گوشی هوشمند جدید ال‌جی G7 ThinQ که چند روز پیش معرفی شد، از یک ناچ یا همان شیار بالای صفحه برخوردار است که کمپانی کره‌ای با گذشت شش ماه از رونمایی آیفونX، ادعا می‌کند آن را از آیفونX کپی نکرده است!

هوانگ جیانگ‌هوان که مدیر بخش موبایل شرکت ال‌جی است، حین رونمایی از تلفن هوشمند G7 ThinQ در رویداد موسوم به ویترین که اخیراً در کره‌ی جنوبی برگزار شد، متذکر شد که آن‌ها پیش از اپل تصمیم به استفاده از ناچ در تلفن هوشمند خود داشتند. او همچنین اضافه کرد که با وجود تشابه میان صفحه‌ی گوشی مذکور با دیگر گوشی‌ها، این صفحه نمایش از مجموعه ویژگی‌های کاملاً متفاوتی برخوردار است.

هوانگ گفت که آنها در حقیقت نام ناچ (که نبود چیزی را به ذهن القاء می‌کند) را نپسندیده و در عوض ترجیح می‌دهند آن را صفحه نمایش ثانویه بنامند، که نشان می‌دهد چیزهای بیشتری برای نمایش دادن وجود دارد.

مدیر اجرایی ال‌جی  خاطر نشان کرد این‌ که صرفاً به دلیل استفاده‌ی G7 از ال‌سی‌دی بگوییم که ال‌جی به فناوری ال‌سی‌دی روی آورده، نادرست است و دلیل آن را نیز دوطرفه بودن استراتژی ال‌جی برای استفاده از نمایشگرها ذکر کرد و گفت که آن‌ها در مدل G به استفاده از ال‌سی‌دی ادامه داده و سری مدل‌های V را با اولد همراه می‌کنند.

هوانگ همچنین اضافه کرد که نبود قابلیت‌هایی مانند پشتیبانی از Animoji بعد‌ها می‌تواند از طریق آپدیت نرم افزاری برای مدل G7 و مدل‌های مشابه ارائه شود.