به گزارش پایگاه خبری ربیع،در حالی که هنوز به صورت رسمی از ال جی جی ۷ تین‌کیو رونمایی نشده است، این کمپانی کره ای یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه را اعلام کرده است. پرچمدار آینده این برند به نمایشگر با روشنایی بسیار بالا مجهز می شود. روشنایی پنل مورد استفاده در ال جی جی ۷ تین‌کیو به ۱۰۰۰ نیت می رسد که برای یک گوشی هوشمند تحسین برانگیز است.

روشنایی بالای نمایشگر به معنای آن است که کاربر می تواند بدون هیچ گونه مشکلی در محیط های پرنور از گوشی هوشمند خود استفاده کند. علاوه بر افزایش میزان روشنایی، این کمپانی اعلام کرده که مصرف انرژی این پنل نسبت به ال جی G6 نزدیک به ۳۰ درصد کاهش داشته است.

بر اساس تصویری که این کمپانی منتشر کرده گوشی ال جی جی ۷ تین‌کیو از برش نمایشگر بهره می برد. گزارش ها و شایعات گذشته به حضور برش صفحه نمایش در این دستگاه اشاره کرده بودند. بنابر اسکرین شات دوم کاربر می تواند بریدگی نمایشگر این دستگاه را پنهان کند.

ال جی در این دستگاه از پنل IPS LCD با روشنایی بسیار بالا (Super Bright) استفاده خواهد کرد. نمایشگر ال جی جی ۷ تین‌کیو ابعادی برابر با ۶.۱ اینچ داشته و رزولوشن آن ۱۴۴۰ × ۳۱۲۰ پیکسل است. نسبت تصویر این نمایشگر ۱۹.۵:۹ اعلام شده است.

نمایشگر ال جی جی ۷ تین‌کیو فضای رنگ DCI-P3 را به صورت ۱۰۰ درصد پوشش می دهد. این ویژگی باعث می شود که نمایشگر جی ۷ ThinQ روشنایی بالایی داشته باشد و رنگ ها را زیباتر نشان دهد. ال جی برای نمایشگر این محصول ۶ حالت مختلف در نظر گرفته است (تصویر گوشی ال جی G7 ThinQ از زوایای مختلف؛ دکمه پاور بعد از مدت ها جابه جا شد).

قدرت این دستگاه را پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ تامین خواهد کرد و در پایین ترین نسخه به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. دوربین اصلی دوگانه در ال جی G7 ThinQ وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. از این گوشی هوشمند به صورت رسمی در تاریخ ۲ مه رونمایی می شود.