به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، در سومین روز از مسابقات مینی بسکتبال منطقه دو کشور تیم پسران البرزی در حضور تماشاگران پرشور خود به مصاف تیم شهرستان های تهران رفت و در پایان تیم شهرستان تهران توانست با نتیجه ۴۵-۶۱ به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی منطقه دو کشور را از آن خود کند.

تیم البرز در این رقابت ها با یک پیروزی و یک شکست نائب قهرمان شد و گیلان بدون کسب پیروزی از گردانه این مسابقات کنار رفت.

در کوارتر اول در حالی که رقابت پایاپای پیش می رفت هیچ یک از دو تیم حاضر به شکست در این کوارتر نشدند و در آخر با نتیجه ۱۳-۱۳ راهی رختکن شدند.

در کوارتر دوم تیم ها اختلاف چندانی نداشتند و تیم شهرستان های تهران توانست با نتیجه ۱۷-۱۴ و در مجموع ۳۰-۲۷ به برتری برسد.

در حالی که دو دقیقه به پایان کوارتر سوم باقی مانده بود سرمربی تیم شهرستان های تهران پس از اعتراض های پی در پی در طول این دیدار با تصمیم کادر داوری از زمین مسابقه اخراج شد و هدایت این تیم در زمان های باقی مانده به کمک مربی واگذار شد؛ این کوارتر با نتیجه ۱۳-۹ به سود شهرستان های تهران تمام شد.

در کوارتر چهارم تیم البرز موفق به جبران نتیجه بازی نشد و در نهایت این کوارتر را هم مانند سه کوارتر قبل واگذار کرد. در پایان رقابت های مینی بسکتبال پسران منطقه دو کشور سه تیم حاضر پس از سه روز تلاش مقام های زیر را به دست آوردند:

مقام اول: شهرستان های تهران

مقام دوم: البرز

مقام سوم: گیلان

دو تیم اول این رقابت ها یعنی تیم شهرستان های تهران و البرز جواز حضور در مرحله دوم مسابقات کشوری را کسب کردند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۴/س/