به گزارش پایگاه خبری ربیع، رضا روحانی،در خصوص آخرین مهلت ثبت نام جایزه جمالزاده، اظهار کرد: باوجود اینکه پیش‌تر اعلام شده بود مهلت ثبت نام و ارسال آثار در سایت جایزه جمالزاده طبق متن فراخوان تا ۲۰ آذر ماه است، اما کثرت مراجعه علاقمندان موجب شد که سایت جایزه در لحظه با هزاران درخواست و حضور همزمان روبرو و از دسترس خارج شود.
او ادامه داد: به همین جهت شورای سیاستگذاری جایزه جمالزاده با تشکیل یک جلسه اضطراری در پاسخ به این اقبال که رکوردی تازه در جریان برگزاری جوایز ادبی کشور محسوب می شود بر آن شد تا تاریخ مهلت ارسال آثار را تا پایان روز جمعه ۲۳ آذر ماه تمدید کند.
دبیر اجرایی جایزه جمالزاده تاکید کرد: از همه شرکت کنندگان درخواست می‌شود امروز به سایت جایزه مراجعه نکنند تا عملیات به روز رسانی آن انجام و شرایط برای ارسال آثار در طی دو روز آینده فراهم شود.
،به گزارش ایسنا- این جایزه ادبی، زمستان ۱۳۹۷ در بخش‌های “داستان کوتاه” و “زندگی نگاره های اصفهان” برگزار می شود.
داستان های بخش آزاد نیز با درون مایه و مضامین آزاد محصول کار خلاق نویسندگان خواهد بود.
در بخش زندگی نگاره های اصفهان نیز پذیرای روایت های واقعی از تجربه زندگی در اصفهان و یا سفر به این شهر به شکل ناداستان خواهیم بود و نویسندگان این بخش لزوما داستان نویسان نیستند، بلکه تمام نویسندگان فارسی با هر مدیومی می توانند آثار خود را برای ما ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ آذر ماه است و هفته اول بهمن ماه زمان برگزاری آن.
هر نویسنده می تواند در بخش داستان کوتاه اصفهان یک اثر، در بخش داستان کوتاه آزاد نیز یک اثر و در بخش ناداستان هم یک کار ارائه کند.
هر اثر ارسالی نباید از ۵ هزار کلمه بیشتر باشد و قبلا در کتاب، مجله، رسانه مکتوب، فضای مجازی منتشر و یا در مسابقه ای برگزیده شده باشد.
 با توجه به چاپ و انتشار آثار برگزیده جایزه جمالزاده، این آثار باید با موازین چاپ و نشر مطابقت داشته باشد.
جوایز این جایزه عبارت است از:
برنده‌ی اول هر بخش ۸ میلیون تومان
برنده‌ی دوم هر بخش ۵ میلیون تومان
برنده‌ی سوم هر بخش ۳ میلیون تومان
جایزه‌ی ویژه هیئت داوران ۳ میلیون تومان
عموم علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و دریافت اطلاعات بیشتر به این نشانی مراجعه کنند:jamalzadehaward.ir
انتهای پیام/۲۰۶