به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از جنوب نیوز؛ مهرداد ستوده شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد اجرای پروژه‌های مختلف، نگاهی کلی به نیازهای استان داریم و تلاش می‌شود که پروژه‌های که نیاز مردم را تامین می‌کنند در اولویت باشند.

وی اضافه کرد: مسیر آب‌پخش – سعدآباد شاهد وقوع تصادفات متعددی بود و برای کاهش حوادث در این مسیر، چهاربانده کردن مسیر در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تکمیل و افتتاح بزرگراه سعدآباد – میاندشت تا مهرماه امسال خبر داد و افزود: پروژه کنارگذر آب‌پخش نیز از طرح‌های مهمی است که در آینده تکمیل خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پروژه کنارگذر آب‌پخش با توجه به قطع هزاران اصله نخل و عبور از مسیر رودخانه نیازمند اخذ مجوز زیست‌محیطی است، گفت: قطعا اجرای چنین پروژه‌هایی نیازمند گرفتن مجوز زیست‌محیطی است و بدون محوز اجرا نمی‌شود.

ستوده در ادامه از افتتاح ۴۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال ۴۰ پروژه با اعتبار هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در هفته سال قبل ۴۲۲ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح شده بود که امسال شاهد افزایش ۹۶ درصدی اعتبار پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت هستیم.