به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، هادی منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سهمیه بنزین سرویس مدارس قرار بود ۱۲۰ لیتر به صورت ۶۰ لیتر شخصی و ۶۰ لیتر واریز پرداخت معادل ریالی از سوی دولت باشد که ۶۰ لیتر سهم دولت به ۱۲۰ لیتر در هر ماه افزایش یافته و رانندگان تاکسی در مجموع ۱۸۰ لیتر، ۶۰ لیتر به صورت سوخت و ۱۲۰ لیتر معادل ریالی دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: با افزودن ۶۰ لیتر سهمیه ریالی سوخت عملا رانندگان مشکلی برای کسری سوخت نخواهند داشت و مابه‌التفاوت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ تومانی سوخت نیز با افزایش اندک نرخ کرایه سرویس مدارس جبران خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: سرویس‌های مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی “سپند” ساماندهی شده‌اند، گروه جدیدی هستند که سهمیه  سوخت به آنها هم تعلق می‌گیرد.

وی گفت: آن دسته از رانندگان سرویس مدارس که تا ۲۰ آذر اطلاعات خود را در سامانه تکمیل کردند و از جانب شهرداری‌ها تایید و اطلاعاتشان صحیح است تا دهم دی‌ماه ما به التفاوت ریالی سهمیه سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به حساب شبایی که ثبت کرده‌اند واریز خواهد شد.