به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: امروز اقتدار برای تمام دولت های دنیا اهمیت دارد و تفاوت آن ها در ریشه اقتدار است؛ کشورهای غربی اقتدار را در توانایی انتظامی می دانند اما در کشور ما اقتدار تبلور آرمان ملت سیاسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بیان کرد: مقام و جایگاه در دولت جایی برای قدرت نمایی نیست بلکه اهرمی است برای آسایش مردم این آب و خاک؛ تمام کشورها با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بوده اند. به طور مثال فراز و فرودهای پیش روی کشور ما موجب شده امروز در شرایطی به سر ببریم که جزیره ثبات در خاورمیانه توسط ما برقرار باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه دشمن تمام توان و قدرت خود را برای جنگ اقتصادی بکار گرفته است، افزود: مسؤولان باید برای مردم بجنگند و اجازه پیروزی به دشمن ندهند همانطور که در طول تاریخ این اجازه را ندادند، همچنین مسؤولان باید هرآنچه که انجام داده اند را به مردم بازگو کنند تا اعتماد به جامعه بازگردد.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۴ پروژه خصوصی و دولتی در هفته دولت در شهرستان ساوجبلاغ به بهره برداری خواهد رسید، یادآور شد: افتتاح و بهره برداری از ۴۱ پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان نظرآباد نیز از دیگر برنامه های هفته دولت است؛ در این راستا ۶۰ پروژه در کرج و ۱۳۰ پروژه نیز در شهرستان اشتهارد به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه افتتاح ۴۴ پروژه در شهرستان طالقان از دیگر برنامه های هفته دولت به شمار می‌رود، یادآور شد: ۱۲ پروژه دولتی و پنج پروژه بخش خصوصی نیز با حضور مسؤولان استانی و ملی در شهرستان فردیس افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: این پروژه ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با صد در صد افزایش اعتبار دولتی، یعنی صرف هزینه ۴۸۵ میلیارد تومان همراه بوده است. ۱۴۲ پروژه بخش خصوصی نیز با یک هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود که ۱۱۲ درصد رشد و افزایش اعتبار نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بوده ایم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته در هفته دولت ۳۱۸ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۶ میلیارد تومان در البرز افتتاح شد و امسال نیز ۴۴۲ پروژه با اعتبار دو هزار و ۳۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

انتهای پیام/