به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از ساوجبلاغ، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در حاشیه افتتاح مدرسه ای در شهرستان ساوجبلاغ در جمع خبرنگاران گفت: امروز جمعه هشتم شهریور ماه همزمان با آخرین روز از هفته دولت به همراه مسؤولین استانی و محلی برای بهره برداری از پروژه ها در این شهرستان حضور پیدا کردیم.

استاندار البرز بیان کرد: ۱۳۴ پروژه در شهرستان ساوجبلاغ برای بهره برداری در هفته دولت در نظر گرفته شد که بر اساس گزارشات دریافتی این طرح ها صرف اعتباری معادل ۳۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۷۰ نفر را به دنبال داشتند.

وی از جمله پروژه های قابل بهره برداری در این شهرستان به گازرسانی به روستای سفیدارک، افتتاح ساختمان اداری تعزیرات حکومتی ساوجبلاغ، افتتاح مدرسه، افتتاح یک واحد تولیدی در شهر صنعتی، تابلوسازی برق و غیره اشاره کرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها افراد زیادی مشغول به کار می شوند.

شهبازی از شرکت در مراسم نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ نیز خبر داد و اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم برای دیدار مردمی و نیز دیدار چهره به چهره با خانواده هایی که در سخت ترین شرایط کشور ایثارگری کردند و فرزندان خود را از دست دادند و یا خودشان جانباز شدند نیز صورت گرفته است.

انتهای پیام/پ