به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، ابوالفضل اینانلو فرماندار شهرستان فردیس در گفتگو با رادیو البرز در خصوص پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شهرستان در دهه فجر گفت: ۲۲ پروژه در شهرستان فردیس در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که از این تعداد ۱۲ پروژه دولتی بوده و سرمایه‌گذاری انجام‌گرفته در آن ۵۱ میلیارد تومان  است  و ۱۰  پروژه مربوط به بخش خصوصی است که مبلغ ۳۳ میلیارد تومان برای تکمیل آن‌ها هزینه شده است.

فرماندار شهرستان فردیس مهم‌ترین پروژه‌های مورد افتتاح شهرستان را استخر شهرک وحدت، افتتاح پست برق ۶۳ مگاوات نگارستان،  تصفیه‌خانه شهرک صنعتی سیمین دشت ذکر کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به ناوگان عمومی فرسوده فردیس گفت: با توجه به اینکه امکانات شهرداری فردیس و کرج به‌طور کامل از هم تفکیک نشده است مشکلات متعددی درزمینه خدمات شهری در فردیس داریم و شهرداران کرج و فردیس باید به این امر اهتمام جدی‌تری داشته باشند و امیدواریم دستور ویژه استاندار البرز این امر را تسهیل کند.

این مقام مسؤول با اشاره به نیاز ضروری مردم فردیس به بیمارستان گفت: نواقصی در تکمیل بیمارستان وجود داشت که نیاز بود شهرداری اراضی بیشتری را در اختیار این پروژه قرار دهد و خوشبختانه شورای شهر فردیس در این زمینه همکاری بسیار مناسبی داشتند و امیدواریم پروژه بیمارستان فردیس تا پایان سال ۹۸ به‌طور کامل به اتمام برسد و مردم بتوانند از خدمات این مرکز درمانی بهره‌مند شوند.

فرماندار فردیس از تشکیل میز خدمت در نماز جمعه فردیس خبر داد و افزود: حضور تمام مسؤولین شهرستان در نماز جمعه موجب شد  مردم در یک ارتباط مستقیم مشکلات خود را پیگیری کنند و استمرار این نوع برنامه‌ها رضایت عمومی مردم را در پی دارد.

نماینده دولت در شهرستان فردیس با اشاره به مشکل آب فردیس گفت: پروژه خط انتقال آب سد کرج به شهر فردیس با موانعی روبرو شده که امیدواریم این موانع به‌زودی حل شود و مردم فردیس از آب سد کرج استفاده کنند.

فرماندار فردیس اظهار کرد: شهرک صنعتی سیمین دشت و شهرک‌های صنعتی دیگری که در فردیس است بخش مهمی از اشتغال منطقه را تأمین می‌کند و ما از شرکت‌های بزرگی که در این منطقه فعالیت می‌کنند خواسته‌ایم سهمیه مناسبی را برای افراد بومی فردیس اختصاص دهند.

فرماندار فردیس با تشریح برنامه‌های حضور استاندار البرز در شهرستان فردیس گفت: استاندار البرز روز چهارشنبه در شهرستان فردیس حضور خواهد داشت و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف برپایی میز خدمت و دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌های سفر استاندار البرز به فردیس خواهد بود.

انتهای پیام/ف