به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، علی اعتمادی در مراسم افتتاح پلیس فتا شهرستان مانه و سملقان اظهار کرد: این پلیس به‌منظور تسهیل و رفاه حال شهروندان راه‌اندازی شده و مردم این شهرستان ازاین‌پس برای طرح شکایات خود می‌توانند به این پلیس مراجعه کنند و دیگر نیازی به سفر به مرکز استان نخواهند داشت.

وی افزود: امروزه به دلیل گستردگی و فراگیری فضای مجازی و اینترنتی در دنیا و قرار گرفتن بسیاری از مباحث و مطالب در حوزه‌های مختلف موردنیاز انسان‌ها در درون این  شبکه جهانی، ضرورت استفاده از قابلیت‌ها و امکانات آن، برای همه افراد و سازمان‌ها ضروری و لازم به نظر می‌رسد. به‌گونه‌ای که امروزه دیگر انجام بسیاری از فعالیت روزمره انسان، بدون کمک از قابلیت‌های این شبکه عملاً با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی اضافه کرد: دنیای مجازی در مواردی مانع حضور فیزیکی انسان‌ها در محیط‌های مختلف می‌شود و به‌نوعی در وقت و هزینه صرفه‌جویی می‌کند، اما متأسفانه در کنار فواید و مزیت‌های زیاد این فناوری که مهم‌ترین آن دسترسی سریع و آسان به داده‌ها است، تخریب و نابودی آهسته و بدون سروصدای فضای اینترنت اثرات جبران‌ناپذیری را به همراه می‌آورد که تا سال‌ها جامعه و خانواده را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد.

وی در پایان افزود: پلیس فتا شهرستان مانه و سملقان در ستاد فرماندهی این شهرستان واقع‌شده است و شهروندان عزیز در صورت نیاز می‌توانند به این پلیس مراجعه کنند.

انتهای پیام/