به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان با تشریح برنامه ها ویژه هفته دولت در خصوص پروژه های گازرسانی گفت: این شرکت در هفته دولت تعداد ۱۸۵ پروژه گاز رسانی را در برنامه افتتاح و کلنگ زنی دارد که بیشتر آنها مربوط به بخش صنعتی می باشد.

وی افزود:در همین رابطه تعداد ۱۷ پروژه روستایی و ۱۶۸ پروژه صنعتی نیز می باشد که در این ایام مورد بهره برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شدکه در مجموع بالغ بر ۳۹۴ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال هزینه در خواهد داشت.

مهندس رحیمی  تصریح کرد:درحال حاضر افزون بر  ۸ هزار و ۹۲۶ کیلومتر شبکه گاز در استان اجرا شده  که ۱۷۰ کیلومتر آن مربوط به سال جاری می باشد، ضمن اینکه در همین رابطه  تاکنون تعداد  ۵۵۱ هزار و ۳۲۱ مشترک نیز جذب شده که تعداد ۵۱۷۷مورد آن  برای  سال  ۹۷ می باشد.

وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۵۵۷ هزار و ۶۶۰ خانوار استان از نعمت گاز بهره مند شده اند که  ۴۹۳۷ خانوار در سال جاری به جمع مصرف کنندگان گاز پیوستند که در همین راستا تاکنون  ۱۰۰درصد  خانوار شهری و ۹۴ درصد خانوار روستایی استان از این انرژی برخوردار می باشند.

رحیمی افزود:خوشبختانه تمامی ۳۰ شهر  استان  بهمراه  ۸۴۰ روستا گازرسانی شده  است  و تعداد ۳۷ روستا نیز دز مرحله اجرا قرار دارند.

وی ادامه داد:گاز رسانی به ۶۳۷  واحد صنعتی عمده و ۶۴ جایگاه سی ان جی در استان از دیگر اقدامات این شرکت تاکنون بوده است و انشاء ا… با افتتاح  به ۱۲ روستایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد شمار روستاهای بهره مند از گاز به ۸۵۲ روستا خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درپایان با تشکر ازهمراهی مشترکین گاز، درخواست داشت تا این عزیزان همچون گذشته نهایت همکاری را با این شرکت داشته باشند و ضمن پرداخت به موقع گازبهاء ،هر چه سریعتر بدهی های معوق خود را واریز تا انشاء ا…بتوانیم علاوه برتوسعه گازرسانی درسطح استان،خدمات خود را ارتقاء بخشیم.