به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در برنامه سه شنبه اقتصادی در روز جاری از شرکت بهداشت گستر مروارید آسیا تولید کننده مواد اولیه سلولوزی و ‌شرکت نوابهداشت تولیدکننده محصولات سلولوزی بازدید و واحد احیاشده شرکت فنر لول تهران آرین تولید کننده انواع فنر و شرکت تولیدی ساکت تولیدکننده ی انواع فیلم های پلاستیک را افتتاح کرد.

استاندار قم در حاشیه این برنامه و در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز قم طی سخنانی بازدیدهای صورت گرفته در راستای حمایت و پشتیبانی ازتولید را مورد توجه قرار داد و گفت: در برنامه سه شنبه های اقتصادی که به صورت یک هفته درمیان برگزار می شود، افتتاح یک واحد تولیدی احیاء شده و یک واحد جدیدالتاسیس به مدیران اقتصادی استان تکلیف شده است.

سرمست با اشاره به افتتاح دو واحد تولیدی در برنامه امروز ادامه داد: در روز جاری با حضور مسئولان استان جشن سی سالگی یکی از واحدهای صنعتی موفق استان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالیاتی و واردات و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی بازدید شده افزود: در این بازدید مقرر شد مدیران مربوطه مسائل مطرح شده از سوی تولیدگنندان را پیگیری کنند.

استاندار قم با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدی استان ظرفیت صادراتی دارند خاطرنشان کرد: موانع کار واحدهای صادرات محور استان نیز در این بازدیدها بررسی و برای رفع آنها با دستگاه های ملی رایزنی می شود.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه ای برای رصد مشکلات واحدهای صنعتی تصریح کرد: مصوبات بازدیدهای میدانی علاوه بر دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، توسط این کارگروه ویژه مورد پیگیری قرار می گیرند.