به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را با عنوان رایحه زندگی و با موضوع ترویج سبک زندگی  ایرانی اسلامی در زیر گذر چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر) برپا کرده است.

این نمایشگاه که متشکل از پوستر، عکس و کاریکاتور است با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی متروی تهران  تا ۲۰بهمن از ۶ صبح تا ساعت ۲۳ میزبان عموم مردم و علاقمندان می باشد.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ اثر در بخش های پوستر،عکس و کاریکاتور منتخب از آثار  پنجمین جشنواره هنر مقاومت در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

* «جشنواره هنر مقاومت» از رسانه‌های برتر تقدیر می‌کند

امین صافی زاده مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: یکی از نقاط برجسته و موثر پنجمین دوره جشنواره هنرمقاومت مشارکت رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویداد های این جشنواره بود و به پاس قدردانی از زحمات دبیران بخش های فرهنگی و هنری، خبرنگاران و عکاسان و جامعه فرهیخته و محترم رسانه مراتب تقدیر و تشکر خود را از رسانه‌های برتر در مراسم اختتامیه جشنواره به عمل خواهیم آورد.

سرپرست روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز ۲۴ بهمن ماه در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش های هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد از ۳ رسانه برتر تقدیر و از یک رسانه برترکه بیشترین آمار کمی و کیفی را در انعکاس اخبار جشنواره داشته است  و در طول یک سال گذشته همراه و همیار ما بوده اند با اهدای جایزه و نشان ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  تقدیر ویژه خواهد شد.

پنجمین جشنواره هنرمقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه، تصویرسازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی از ۴ تا ۲۴ بهمن ماه در تهران آثار برگزیده خود را در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۴ بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در بخشهای مختلف این جشنواره با اهدای  جوایزی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/