به گزارش پایگاه خبری ربیع، نشست کارشناسان ادبی و هنری منطقه سه کشور با رویکرد ارائه گزارش فعالیت های شاخص استان ها و تحلیل نحوه نظارت و هدایت فعالیت های هنری و ادبی، همچنین نقد و تحلیل فعالیت ها بر اساس پیش بینی برنامه های هنری ،ادبی در دی ماه سال جاری در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار گردید.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ربیع گفت: نشست کارشناسان ادبی و هنری منطقه سه کشور با رویکرد ارائه گزارش فعالیت های شاخص استان ها و تحلیل نحوه نظارت و هدایت فعالیت های هنری و ادبی، همچنین نقد و تحلیل فعالیت ها بر اساس پیش بینی برنامه های هنری، ادبی در دی ماه سال جاری در مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار گردید.

باقری بیان داشت: به همین منظور کارشناسان ادبی و هنری استانهای اصفهان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمر، فارس، بوشهر و خوزستان گرد هم آمدند و با نظارت و هدایت کارشناسان هنری و ادبی ستاد در منطقه سه کشور حول محور فعالیت های انجام شده در استان ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی ادامه داد: مرکز شماره ۷ کانون اصفهان میزبان افتتاح نخستین مرکز تخصصی هنری متشکل از سه کارگاه با گرایش هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، سفال ،صنایع دستی «هنرهای ترئینی» بود.

شایان ذکر است حمام وزیر از جمله آثار باستانی مربوط به دوره صفویه و با قدمت ۴۰۰ سال،که در حال حاضر مرکز شماره ۷ و مرکز تخصصی آفرینش های هنری کانون استان در آن فعال می باشد.