به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، این طرح به عنوان پاتوقی برای نوجوانان شهر با همکاری ادارات فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های مناطق پانزده گانه شهر اصفهان اجرا می‌شود.

طبق سند “شهروندی فرهنگی” به عنوان اولویت نخست خانه نوجوان، هدف از اجرای طرح پاتوق “به وقت نوجوانی”، ایجاد و احیای پاتوق‌های فرهنگی و اجتماعی شهر اصفهان است.
یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این طرح استعدادیابی از بین نوجوانان و آماده کردن آنها برای حضور در رویدادهای گوناگون و همچنین تقویت مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در میان آنها است.
در حین اجرای این طرح ۶۰ تسهیلگر حوزه نوجوان را آموزش می‌دهیم و به فراخور نیاز هر منطقه این تسهیل‌گران را در مناطق مستقر می‌کنیم که وظیفه ارتباط با نوجوانان، برنامه‌ریزی برای برگزاری دورهمی‌ها و اردوها و سایر موارد را بر عهده دارند.
آیین افتتاحیه این طرح از سوی خانه نوجوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری منطقه پنج شهرداری روز جمعه ۱۴ تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل پارک کوهستانی صفه برگزار می شود.
گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح پاتوق به وقت نوجوانی می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۳۰۴۰۳۰ تماس بگیرند.