به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در سالروز ورود رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه مرکز استان، استاندار خراسان شمالی، سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و جمعی از مدیران استان، ساختمان جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خراسان شمالی در ۲ هزار و ۲۳۰ مترمربع و ۵ طبقه افتتاح شد.

محمدرضا خباز استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این ساختمان بابیان اینکه مکانی که رفع مشکل مردم و خدمت‌رسانی را رقم بزند مقدس است، اظهار داشت: افتتاح این ساختمان یکی از قول‌های استاندار پیشین بود که خرسندم این وعده محقق شد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز دارای فضای جدید شده است.

احسان عالی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی در ادامه این مراسم افزود: یکی از کلیدی‌ترین مراکز تصمیم گیر اقتصادی کشور سازمان برنامه‌وبودجه است که احیاء این سازمان جزء برنامه‌های رئیس‌جمهور در انتخابات سال ۹۲ بود که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۳ با دستور رئیس‌جمهور و تصویب شورای عالی اداری این سازمان احیاء شد.

وی به مهم‌ترین اهداف احیاء این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: هماهنگی و برنامه‌ریزی منسجم برای برقراری تعادل میان بخش‌های مختلف، کارایی و اثربخشی بیشتر دستگاه‌های اجرایی، کنترل و نظارت راهبردی، عملیاتی و تنوع‌بخشی به منابع درآمدی، مطالعه و تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و مطالعه آینده‌پژوهشی از اهم این اهداف است.

عالی همچنین تصریح کرد: فضای قبلی و استیجاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در شان پرسنل این سازمان نبود که با حمایت استاندار خراسان شمالی و دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور ساختمان جدید افتتاح شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نیز در آیین افتتاح این ساختمان اظهار داشت: امیدواریم با افتتاح این فضای جدید شاهد ایجاد آرامش بیشتری در مسیر خدمت‌رسانی به مردم باشیم و شاهد توسعه پایدار استان در این فضای جدید باشیم.

امام‌جمعه بجنورد بابیان اینکه افتتاح ساختمان فوق نقطه عطفی در این استان است، تصریح کرد: عدالت، امنیت و رفاه مردم از نگاه امام صادق (ع) بستر رشد و توسعه جامعه به شمار می‌رود لذا سعی کنیم در تمام حوزه‌های مدیریتی خود این سه اصل را موردتوجه قرار دهیم.

انتهای پیام/