مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ هزار واحد مسکونی در منطقه ۲ ساخته‌شده است ابراز کرد: ۲۰۵ هزار نفر از جمعیت که شامل ۲۰ درصد جمعیت استان قم بوده در این منطقه هستند که نشان‌دهنده تراکم جمعیتی منطقه است.

رحیمی با اشاره به اجرای برخی از پروژه‌ها در جهت حمایت از جوانان مستعد منطقه گفت: با توجه به شرایط ورزشی و فرهنگی بودن جامعه آماری منطقه دو، ورزشگاه شهید عزیززادگان در زمینی به مساحت دو هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیربنایی بیش از ۱۰۰۰ متری و با اعتباری بالغ‌بر ۲۳ میلیارد تومان در چند روز گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تأکید بر اینکه هدف شهرداری اجرای پروژه‌هایی در زمینه فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه برای کاهش محدودیت‌های فعلی بوده تا بتوانیم از جوانان منطقه برای بروز استعدادها و توانایی‌ها حمایت کنیم، افزود: منطقه دو استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی و حضور در فعالیت‌های اجتماعی دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به آخرین وضعیت احداث ساختمان اداری منطقه دو شهرداری یادآور شد: در حال حاضر محل ارائه خدمات به شهروندان منطقه در ساختمان مشترک با منطقه ۶ قرار دارد که تا پایان شهریورماه ساختمان اداری منطقه ۲ تکمیل می‌شود و ارائه خدمات این منطقه به خیابان پاسداران در خیابان جوادالائمه(ع) منتقل خواهد شد.