به گزارش پایگاه خبری ربیع،برگزیدگان بخش پژوهشی، هنری و فناوری بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد.

در بخش پژوهشی در رشته تالیف کتاب و در گروه اساتید، محمد زارعی رضوی از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان کسب رتبه نخست و شمس الدین دیانی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به کسب رتبه دوم شد.

در رشته مقاله نویسی در گروه اساتید، رتبه نخست لیلی عاقبتی ملکی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، رتبه دوم عبدالرسول خسروی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رتبه سوم محمد آقاجانی از دانشگاه علوم پزشکی کاشان بودند.

در گروه دانشجویان صدرا انصاری پور از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، رتبه نخست و ملیحه پیشوایی از دانشگاه علوم پزشکی گناباد موفق به کسب رتبه دوم شدند.

در گروه کارکنان نیز مریم منصوری از دانشگاه علوم پزشکی ایلام با کسب رتبه سوم و مرضیه صالحی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز شایسته تقدیر شد.
در رشته نقد و بررسی کتاب در گروه اساتید رتبه نخست متعلق به آزیتا جابری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رتبه دوم متعلق به فرشته بهمنش از دانشگاه علوم پزشکی بابل و رتبه سوم متعلق به نجمه نامدار از دانشگاه علوم پزشکی فسا شد.

در گروه کارکنان هدایت الله خاطیان از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی موفق به کسب رتبه نخست، طاهره شکری زاده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه دوم و صدیقه مقدم فر از دانشگاه علوم پزشکی تبریز موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در گروه دانشجویان نیز رستگار رحمانی تنها از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه نخست، فریبا عباسی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم و فریبا پناهیان از دانشگاه علوم پزشکی تبریز رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته تلخیص کتاب گروه اساتید خدیجه نصیریانی از دانشگاه علوم پزشکی یزد رتبه اول، محمد مهدی زاده از دانشگاه علوم پزشکی قم رتبه دوم، زهره سادات میرمقتدایی از دانشگاه علوم پزشکی تهرا رتبه سوم را کسب کردند.

در گروه کارکنان این بخش مریم کامکاری از دانشگاه علوم پزشکی شیراز نفر اول، زینب غلام نیا شیروانی از دانشگاه علوم پزشکی بابل نفر دوم و لیلاسادات ابوالفتحی از دانشگاه علوم پزشکی فسا نفر سوم این دور از رقابت‌ها شدند.

در گروه دانشجویان این رشته نیز زهرا ملارسولی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حسین محمدیان از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و رضوان شکربیگی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

نفرات برتر بخش فناوری

برگزیدگان بخش فناوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز در رشته کانال های مجازی قرآنی گروه دانشجویان به این شرح است؛

رتبه نخست: مجتبی مهجور از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
رتبه دوم: عطیه عبدالجوادی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
رتبه سوم: سیده مرضیه حسینی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
شایسته تقدیر: مریم عسگری از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
در بخش کارکنان و اساتید حسن زرنقی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز شایسته تقدیر شد.
در رشته تولید اپلیکیشن در گروه دانشجویان نفر سوم همایون دوستی نجاتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تورج مساحی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شایسته تقدیر شد.
در گروه کارکنان و اساتید عاطفه حیدریان از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، میثم سپاه منصوری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، محمد حبیبی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد مهدی امین الرعایا از دانشگاه علوم پزشکی یزد شایسته تقدیر شدند.

اعلام نفرات برتر در بخش هنری جشنواره

برگزیدگان بخش هنری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نیز در رشته تذهیب در گروه کارکنان و اساتید به این شرح است؛

رتبه نخست: پروانه کاویانی از دانشگاه علوم پزشکی مراغه
رتبه دوم: نفیسه قرآنی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
رتبه سوم: منصوره درویش از دانشگاه علوم پزشکی شاهد

گروه دانشجویان
رتبه نخست: زهرا افشار از دانشگاه علوم پزشکی همدان
رتبه دوم: علی بیاتی از دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی
رتبه سوم: مریم نورمحمدی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

در رشته خط شکسته نستعلیق در بخش کارکنان و اساتید علی امیری نژاد از دانشگاه علوم پزشکی ایلام موفق به کسب رتبه نخست، ابوذر البرزی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه دوم و ابراهیم عابدی از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه رتبه سوم را از آن خود کرد.

در گروه دانشجویان علی مردانی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نفر نخست، پریسا رهروان سحر از دانشگاه علوم پزشکی البرز نفر دوم و معصومه کاظمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نفر سوم شدند.

در رشته خط نستعلیق گروه دانشجویان سهیل باقری از دانشگاه علوم پزشکی کاشان
رتبه نخست، بابک نظری از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه دوم و محمد رضا فرهادی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکردرتبه سوم را کسب کرد.

در گروه کارکنان واساتید سعید نجف زاده از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه نخست،
سیدنجف مسعودی از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رتبه دوم و وریا اسدی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان رتبه سوم را کسب کرد.

در رشته معرق ومنبت در گروه دانشجویان مهدی گودرزی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان رتبه نخست و فرشته طیبی خرم از دانشگاه علوم پزشکی قم رتبه دوم را کسب کرد.
در گروه کارکنان و اساتید پرویز کرمی اوریاد از دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه نخست، لطیف محمدی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه دوم، مجید فراهانی از دانشگاه علوم پزشکی اراک رتبه سوم مشترک و ابراهیم رحیمی از دانشگاه علوم پزشکی زنجان رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در رشته نقاشی گروه کارکنان و اساتید علی محمدی از دانشگاه علوم پزشکی لرستان رتبه نخست الهام رحیمی سپهر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه دوم و فاطمه زهرایی از دانشگاه علوم پزشکی تهران رتبه سوم را کسب کردند.

هاجر دری از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رتبه نخست، زهرا خضرپور از دانشگاه علوم پزشکی ارومیه رتبه دوم و طیبه عالیشوندی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه سوم را در گروه دانشجویان کسب کردند.

در رشته عکاسی دانشجویان مرضیه زهانی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان رتبه نخست، سعید منشاری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان رتبه دوم، امیرعلی مشهدی آقا از دانشگاه علوم پزشکی شیراز رتبه سوم و در گروه کارکنان و اساتید محمد خسروان‌زاده از دانشگاه علوم پزشکی کاشان رتبه نخست، پروانه فتاحی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، رتبه دوم و محمد احمدی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته فیلم کوتاه گروه دانشجویان محمد گودینی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه نخست، همایون دوستی نجاتی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه موفق به کسب رتبه دوم و علی خدری از دانشگاه علوم پزشکی گلستان موفق به کسب رتبه سوم شد.

در گروه کارکنان و اساتید امیرحسین بهی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان رتبه نخست، حامد حیدری ذاکر از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه رتبه دوم و ابوالفضل عصارزاده از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار رتبه سوم را کسب کرد.

در نمایش تئاتر صحنه در گروه دانشجویان نمایش چهارشب بارویا و طراحی پوستر مصطفی عزیزپور از دانشگاه علوم پزشکی اهواز( کارکنان) رتبه نخست و محمد کرمی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول شایسته تقدیر شد.