به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، نخستین جشنواره عکس مستند تابستان امسال فراخوان داد و پس از تمدید مهلت در شهریورماه،‌ این جشنواره اکنون به ایستگاه پایانی رسیده است.

در نخستین نمایشگاه جشنواره عکس مستند طی فراخوانی دوماهه، ۳۶۴۱ نفر در سایت جشنواره ثبت‌نام و بیش از ۱۲ هزار اثر ارسال کردند که پس از داوری، ۵۰ تک‌عکس و ۱۰ مجموعه‌عکس به نمایشگاه و کتاب جشنواره راه یافتند.

داوری نخستین دوره جشنواره بر عهده فرهاد سلیمانی، امیرعلی جوادیان و حسن قائدی بود و عکس‌های برگزیده از امروز تا ۹ آذر، به مدت ۱۰ روز در نگارخانه استاد فرشچیان واقع در مجموعه صبا (وابسته به فرهنگستان هنر)‌ به نمایش در می‌آیند.

افتتاحیه این نمایشگاه عصر امروز ساعت ۱۸ در نگارخانه استاد فرشچیان مجموعه صبا برگزار می‌شود. پیش از مراسم گشایش نمایشگاه، برگزیدگان جشنواره طی مراسم اختتامیه معرفی و تقدیر شدند که در بخش مجموعه عکس، مهدی بلوریان عکاس خبرگزاری فارس با مجموعه «زیبا مثل ماه» به مقام اول دست یافت.

علاقه‌مندان برای بازدید ازنمایشگاه می‌توانند تا ۹ آذرماه همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۸ به نگارخانه استاد فرشچیان واقع در خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان برادران شهید مظفر، پلاک ۱۲۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/