به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، در این کنفرانس که با حضور اساتید برجسته ارتباطات، فرهیختگان، چهره های ماندگار کشور در حوزه ارتباطات، مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی های کشور با رویکرد ایده پردازی و تجربه محوری در مرکز همایش های بین المللی سازمان مدیریت صنعتی در حال برگزاری است، به پاس  اقدامات حرفه ای، رسانه ای و اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  در راستای مدیریت و ایجاد وحدت رویه در اطلاع رسانی اربعین، جایزه یاد شده اعطا شد.

 بر اساس این گزارش، این کنفرانس با موضوع اولین رویداد تجربه محور در ایران و با شعار ” ما هم خلاق هستیم” و با طرح موضوعاتی در زمینه مدیریت یکپارچه روابط عمومی جدید و همه جانبه نگری، برنامه ریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی، تکنیک های حل مساله در روابط عمومی، الگوی کاربردی آسیب شناسی مدیریت ارتباطات درون سازمان و کاربردهای تکنیک تحلیل رفتاری در حوزه روابط عمومی برگزار می شود.
این گزارش حاکی است، در پی اعطای جایزه  یاد شده به روابط عمومی این سازمان، منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی با انتشار پیامی، موفقیت کسب شده را موفقیت سازمانی  و حاصل مشارکت و همراهی همه مجموعه سازمان، حمایت های ریاست سازمان و هیات عامل، مدیران استان ها، مدیران روابط عمومی و اصحاب پر تلاش و دلسوز رسانه ها دانست  و از زحمات آنان قدردانی کرد.
فخاران اقدامات رسانه ای اربعین را برگرفته از شور وافر و عشق بی بدلیل تمام تلاشگران  و رسانه ها در حوزه حمل ونقل و راهداری عنوان کرد و اظهار داشت:
بی تردید این جایزه  که در نتیجه ارزیابی های حرفه ای انجام شده به مجموعه روابط عمومی اعطا شده است، اگرچه از ارزش و منزلت خاصی به لحاظ ظاهری دارد اما قطعا” جایزه و اجر  اصلی خدمت به محبان اهل بیت و حضرت سید الشهدا (ع) افضل جایزه هاست که با هیچ زبانی و کلامی قابل بیان  نیست.
وی تصریح کرد:
همواره اعتقاد داریم که هر حرکت و فعالیتی که برای مردم باشد و رضایت مندی آنها را به دنبال داشته باشد، مردم بهترین و شایسته ترین جایزه را هدیه می کنند  و به لحاظ این که سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  صدها نقطه تماس خدمتی با مردم دارد، قطعا” با همدلی و همگرایی می‌تواند جایزه های متعدد مردمی و افتخارات بالنده را از آن خود کند.