به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس در کرج، هفته گذشته در بازی جاویدحصارک و پرسپولیس‌ماهدشت از سری مسابقات لیگ برتر شهر کرج با حواشی و جنجال جدید مواجه بودیم.
بازیکنان تیم جاویدحصارک طی اختلاف‌نظری که با داور بازی پیدا کردند اقدام به ضرب و شتم داور نموده و به تیم داوری حمله‌ور شدند.
این بازیکنان که با مشت و لگد مراتب اعتراضات خود را به تیم داوری نشان دادند و در این میان تخت اورژانس بود داوران مصدوم از خشونت بازیکنان را نجات داد.
گفتنی است پس از معاینه پزشک مشخص شد دست کمک داور بازی بر اثر ضربات بازیکنان شکسته است و حال داور نیز وخیم بود که در البته پس از مداوا و گذشت چند روز از بیمارستان مرخص شدند.
محرومیت و جریمه نقدی نتیجه حمله به تیم داوری
منصور بیک‌وردی، رئیس هیأت فوتبال استان البرز امروز در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: در این راستا خود داوران می‌توانند به صورت شخصی از بازیکنان شکایت داشته باشند و توسط مراجع قضایی پیگیر حق و حقوق خود شوند.
وی افزود: هیأت فوتبال استان البرز این نوع برخورد به وجود آمده را به شدت محکوم می‌کنند و هرگز این نوع از رفتار مورد قبول ما نخواهد بود.
رئیس هیأت فوتبال استان البرز بیان کرد: بلافاصله پس‌از این حادثه نشست فوق‌العاده کمیته انظباطی تشکیل شد و کمتر از ۴۸ ساعت رأی انظباطی این بازی صادر شد و با جدیت کامل خواستار اجرای قانون هستیم.
بیک‌وردی از محرومیت سه ساله بازیکنان متهم در این بازی خبر داد و یادآور شد: برای این چهار بازیکن یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جریمه‌نقدی صادر شد و برای یک بازیکن دیگر نیز یک سال محرومیت در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: باشگاه جاوید حصارک نیز مشمول جریمه نقدی دو میلیون تومانی شده است و نتیجه سه بر صفر به نفع پرسپولیس ماهدشت اعلام شد.
رئیس هیأت فوتبال استان البرز خاطرنشان کرد: این چهار بازیکن هیچ وسیله خاصی در دست نداشتند و با مشت و لگد به تیم داوری حمله‌ور شدند.
بیک‌وردی در پایان خاطرنشان کرد: داوران قشر مظلوم فوتبال هستند که همیشه نوک پیکان به سمت آن‌ها بوده است و هیأت فوتبال البرز با تمام توان حامی این قشر خواهند بود.
انتهای پیام/۳۳۹۳