به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، صبح امروز ولی الله حیاتی در نشست خبری ستاد برگزاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار کرد: بیست و دومین جشنواره مراکز صدا و سیما کشور با پیگیری‌های استاندار و مدیرکل صداسیمای استان، در بجنورد از روز ۲۵ مرداد شروع و تا ۲۷ این ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به پوشش کلیه شهرستان‌های استان در این برنامه افزود: در این مدت ظرفیت‌های استان از شبکه‌های ملی به تصویر کشیده می‌شود که فرصتی استثنایی برای استان است.

رئیس ستاد استانی برگزاری جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صدا و سیما اجرای این برنامه را بستر سازی برای توسعه پایدار استان دانست و خاطرنشان کرد: کلیه‌ی فرمانداران مسئولین برگزاری این ستاد را در شهر خود برعهده دارند.

وی از فراهم شدن تمام تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این مراسم خبر داد و افزود: از هم اکنون صدا و سیما مراکز استان‌ها تیزر این جشنواره را پخش می‌کنند لذا فرصت مناسبی است تا خراسان شمالی را معرفی کنیم.

حیاتی ادامه داد: اکنون باید منتقدان و برگزار کنندکان با وحدت و همدلی برای میزبانی شایسته این جشنواره صدای واحدی را منتشر کنند.

وی افزود: این جشنواره با نهایت صرفه جویی برگزار خواهد شد لذا تعداد میهمانان را از ۱۱۰۰ نفر به ۷۰۰ نفر رساندیم.

معاون سیاسی استاندار در پایان گفت: اعتبار این جشنواره از محل منابع ملی ارائه خواهد شد که رقم معادل ۲ میلیارد تومان است که باید سازمان برنامه بودجه اعتبار را به صدا و سیما کشور بدهد و البته این امر هنوز محقق نشده و به حساب صدا و سیمای کشور مبلغی واریز نشده است.

انتهای پیام/