به گزارش پایگاه خبری ربیع،Galaxy Note 9 Samsung در ۱۸ مرداد ماه رونمایی خواهد شد و بر اساس تصاویر منتشر شده از محافظ بدنه‌ی جدید آن، نه تنها جای دوربین در پنل پشتی آن اصلاح شده، بلکه وجود یک ویژگی جدید هم در این محصول تایید شده است. 

بر اساس عکس منتشر شده از محافظ بدنه‌ی جدید گوشی Galaxy Note 9 توسط وب‌سایتslashleaks، این امید در دل طرفداران این محصول به وجود آمد که مکان سنسور اثر انگشت در این محصول به نسبت نمونه سال قبل بهبود پیدا کرده است.

همچنین این محافظ جزییات جدیدی از یک قابلیت معرفی نشده را در این محصول منتشر کرده است. انتظار می‌رود که تغییر اساسی Galaxy Note 9 سامسونگ در زمینه‌ی دوربین‌های گوشی باشد و به همین خاطر ما شاهد استفاده از دوربینی با دریچه دیافراگم دو گانه و یکسان در این گوشی باشیم. در همین راستا اگر به بخش سمت چپ این محافظ دقت کرده باشید، می‌توانید شیاری را در قسمت پایین آن مشاهده کنید که نشان ‌دهنده‌ی وجود یک دکمه فیزیکی برای دوربین محصول همانند آن چه در گوشی‌های ‌Lumia بود، است و این نشان از تایید تمرکز این کمپانی روی دوربین محصول است.

انتظار می‌رود که Galaxy Note 9 با یک صفحه‌ی ۶.۳ اینچی و با ابعاد ۸.۸×۷۶.۳×۱۶۱.۹ میلی‌متری و نسبت تصویر ۱۸:۵:۹ و وضوح تصویر QHD+ به بازار عرضه شود. همچنین قبل تپنده‌ی آن را SoC اسنپدارگون ۸۴۵ و یا نمونه‌ی اختصاصی سامسونگ، Exynos 9810 تشکیل خواهد داد که بسته به بازار عرضه محصول، از ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۸۵۰ میلی‌آمپری برخودار خواهد بود.

زمان و قیمت عرضه
سامسونگ برای معرفی این محصول در تاریخ ۹ آگوست(۱۸ مرداد) ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی کرده است اما همچنان هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست.