به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی یارمحمدیان در گفتگو با خبرنگار کیمیای وطن در اشاره به اینکه نشانه‌های توسعه کسب و کارها و تولیدات داخلی در سال جدید بیش از پیش ظاهر می‌شود، افزود: حضور در نمایشگاه‌ها، جنبه مهمی از پیش‌برد فروش را در بر می‌گیرد و این فرصت را فراهم می‌آورد تا ضمن به معرض نمایش گذاشتن تولیدات و خدمات، مشتریان بالقوه نیز شناسایی شوند که این اتفاق، افزایش فروش، افزایش تولید و رونق کسب و کار را بدنبال خواهد داشت.

وی با تاکید بر نقش تاثیرگذار نمایشگاه بر توسعه کسب و کار و اقتصاد، تصریح کرد: هیچیک از وسایل ارتباط جمعی مانند نمایشگاه دارای کارکرد چند بعدی نیستند؛ در نمایشگاه می‌توان علاوه بر جذب مشتریان جدید و بهبود مناسبات با مشتریان فعلی، از تغییرات در ترکیب و رفتار آنها اطلاع پیدا کرد و ضمن تماس مستقیم با خریداران، اطلاعات مورد نیاز در زمینه‌هایی چون کیفیت کالا، روش یا طریقه کار با آن، خدمات پس از فروش و… را در اختیار مشتریان گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با تاکید بر اینکه رسالت نمایشگاه، بسیار والاتر از ایجاد دسترسی به مصرف‌کننده نهایی است، رسالت اصلی نمایشگاه را تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات تجاری و رونق مبادلات عنوان کرد و خاطرنشان کرد: خدمتی که نمایشگاه به سیستم توزیع می‌کند، بسیار فراتر از آن است که به عنوان یک مرکز خرید و فروش تلقی شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سال جدید توجه ویژه‌ای به بخش خصوصی داشته است، گفت: برگزاری تعداد بسیار زیادی از نمایشگاه‌های امسال اصفهان به شرکت‌های خصوصی برگزار کننده نمایشگاه واگذار شده تا شاهد برگزاری نمایشگاه‌های با کیفیت، بهتر و مخاطب‌پسندتر باشیم. در این صورت، از خود بخش خصوصی برای کمک به توسعه و رونق فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی کمک گرفته‌ایم تا شاهد ایجاد رونق در کسب و کار باشیم.

یارمحمدیان سال ۱۳۹۸ را یک سال سخت اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: در شرایطی که بسیاری از کارشناسان، سال جدید را یک سال حساس و مهم از نظر اقتصادی دانسته‌اند، اعتقاد راسخ داریم که می‌توان با استفاده از فرصت‌های صنعت نمایشگاهی، شرایط بسیار مطلوبی برای توسعه و رونق کسب و کارها فراهم آورد؛ بنابراین با تمام توان، تلاش می‌کنیم شرایط لازم برای فعالان اقتصادی را فراهم آوریم.