به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، غفور قاسم پور، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج در جلسه ای که با حضور جمعی از معتمدین اسلام آباد کرج برگزار شد، گفت: طرح ساماندهی اسلام آباد کرج با پیگیری های ویژه در دستورکار قرار خواهد گرفت تا پس از سال ها انتظار سایه محرومیت ها از فراز بام کرج برداشته و اسلام آباد با اقدامی جهادی آباد شود.

فرماندار ویژه کرج با تأکید بر ضرورت ساماندهی هر چه سریعتر اسلام آباد کرج بیان کرد: این منطقه از نقاط محروم کرج است که در سال های گذشته ساماندهی آن در دستورکار بوده اما تا به امروز شاهد خروجی خوبی از بررسی ها و بازدیدها نبوده ایم.

وی یکی از اصلی ترین دغدغه های ساکنان این مناطق را تعیین تکلیف اسناد مالکیت برشمرد و اظهار کرد: این موضوع ارائه مناسب خدمات شهری و اولویت های مناسب زندگی را با محدودیت هایی مواجه کرده و موجب شکل گیری یکی از هسته های اصلی نقاط حاشیه نشین و آسیب خیز در کلانشهر کرج شده است.

قاسم پور اذعان کرد: برای اجرای طرح ساماندهی اسلام آباد پس از سال ها بلاتکلیفی تلاش می کنیم تا سایه طلسم محرومیت ها و کمبودهای این منطقه با تعیین تکلیف وضعیت ساکنان از فراز بام کرج برداشته شود؛ مصوب شد چهار کیلومتر طرح فاضلاب به منظور هدایت روان آب های ناشی از بارش های فصلی تا پایان آبان ماه سالجاری در منطقه اسلام آباد کرج ایجاد شود.

فرماندار ویژه کرج از تشکیل کمیته ویژه متشکل از اداره املاک، شهرداری و نمایندگان مجلس و فرمانداری کرج، به منظور تعیین تکلیف اسناد مالکیت منطقه اسلام آباد کرج خبر داد و افزود: مصوب شد که معاونت خدمات شهری شهرداری، برنامه احداث پارک و مسجد را در اراضی ۲۳ هکتاری واقع در منطقه اسلام آباد ارائه دهد.

قاسم پور به تجهیز دفتر توسعه محلی مستقر در این منطقه اشاره کرد و یادآور شد: به زودی بازدید میدانی از منطقه اسلام آباد کرج نیز به همراه اعضای کمیته طرح ساماندهی از این منطقه خواهیم داشت.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/