به گزارش پایگاه خبری ربیع، حمید رضا پیوندی در تشریح این خبر گفت: با توجه به آغاز طرح آموزش چهره به چهره در مرداد ماه سال جاری بر اساس آمار های موجود سازمان، شاهد استقبال بی نظیر شهروندان شهر اخلاق بوده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به ضرورت آموزش و تلاشهای سازمان در راستای تحقق آرمانی خود( نهادینه کردن فرهنگ تفکیک زباله)، حفظ منافع ملی و محیط زیست سالم ابراز داشت: این طرح توانسته پیشرفت ۳۰ درصدی را به خود اختصاص دهد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند در همین راستا بیان داشت: دراین طرح به طور میانگین روزانه ۲۰۰ خانوار سمنانی تحت آموزش قرار میگیرند که بر اساس آمار های موجود، در هفته ۱۵۰ تماس تلفنی شهروندان در جهت تحویل پسماند های خشک را نشان می دهد .

پیوندی تصریح کرد: خودرو های حمل زباله خشک طبق بر نامه های زمانبندی شده از سوی سازمان در جهت ارائه خدمات رسانی به شهروندان محترم در سطح شهر با ویژگی ملودی دار بودن خودرو در حال جمع آوری پسماند های تحویلی از سوی شهروندان می باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد:برنامه های خودرو های حمل زباله خشک درروزهای شنبه تا دوشنبه به مناطق شمالی شهر ( شهرک گلستان) و در روزهای پایانی هفته در مناطق مرکزی و جنوبی شهر می باشد.
وی اعلام کرد: ساعات ارائه خدمات رسانی خودرو های حمل زباله خشک از ۶ تا ۸ بعد از ظهر بوده و شهروندان میتوانند در جهت دریافت خدمات مطلوب با شماره درج شده بر روی کارت مشترکین تماس حاصل فرمایند.
در پایان این مقام مسئول ضمن قدردانی از همکاری شهروندان یاد آور شد جهت هر گونه انتقادات و پیشنهادات خود با شماره ۳۳۳۲۶۰۴۲ – داخلی ۳ تماس حاصل فرمایید.