به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علیرضا صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان تعطیلات نوروزی، نزدیک به ۵۰۰ هزار اصفهانی از مترو استفاده کرده‌اند که این آمار نشان دهنده استقبال خوب شهروندان اصفهانی از مترو است.

وی افزود: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر و تاکیدات شهردار اصفهان، سرویس دهی مترو در ایام تعطیلات از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب با سرفاصله ۲۱ دقیقه انجام شد و به طور میانگین ۱۱ تا ۴۶ هزار مسافر در روزهای هفته با مترو جابه جا شدند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: با آغاز سال جدید، سر فاصله ایستگاه‌های مترو به ۱۱ دقیقه کاهش پیدا کرد این در حالی است که قبلا این سرفاصله بین ۱۱ تا ۱۵ دقیقه بود.

صلواتی ادامه داد: با پایان تعطیلات، مترو از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب برای سرویس دهی به شهروندان آماده است و در همه ساعات روز سرفاصله توقف مترو در ایستگاه‌ها، ۱۱ دقیقه است.

وی تصریح کرد: تابلوهای اطلاع رسانی و هدایت شهروندان به سمت ایستگاه‌های مترو نیز در سطح شهر نصب شده، این تابلوهای جهت نما در فاصله ۵۰۰ متری ایستگاه‌ها و معابر منتهی به آن به منظور اطلاع رسانی شهروندان برای هدایت به سمت ایستگاه‌های مترو نصب شده است.