به گزارش پایگاه خبری ربیع، شهردار تبریز با بیان اینکه در اصفهان فعالیت‌های عمرانی خوبی انجام شده و پروژه‌های بسیاری در حال انجام است، گفت: با وجود فضای سخت اقتصادی کشور ناشی از شرایط تحریم و فشار زیادی که بابت این موضوع بر روی شهرداری‌های کلانشهرها وارد می‌شود، پروژه‌های شهر اصفهان به ویژه پروژه خط دو مترو به خوبی در حال اجراست.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، شهردار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جریان سفر به اصفهان از پروژه‌های مختلف شهر اصفهان بازدید کردند.

شهردار تبریز در حاشیه بازدید از خط دو قطار شهری اصفهان، اظهار کرد: در راستای بهره گیری از تجربیات شهرهای مختلف کشور و شهر اصفهان، سفری را به اتفاق اعضای شورای شهر تبریز و مدیران شهری در دستور کار قرار دادیم تا از نزدیک در جریان اقدامات و پروژه‌های مختلف شهر اصفهان قرار بگیریم.

ایرج شهین باهر تصریح کرد: اقدامات خوبی در شهرهای ایران و اصفهان در حال انجام است و ما در شهر تبریز می‌توانیم از این تجربیات به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری استفاده کنیم، این کسب تجربه می‌تواند به عنوان یک راه کم هزینه و ارزان در همه حوزه‌های تصمیم گیری و مدیریتی شهر تبریز مؤثر واقع شود.

وی ادامه داد: همچنین این بازدیدها کمک می‌کند تا اقدامات عمرانی دیگر شهرها آسیب شناسی شود.

وی اصفهان را شهری تمیز و زیبا خواند و تاکید کرد: به خوبی می دانیم که بابت حفظ چنین فضایی اقدامات بسیار دشواری در حال انجام است. از زحمات دکتر نوروزی شهردار سختکوش اصفهان و اعضای شورای شهر اصفهان تشکر می‌کنم زیرا نتیجه تصمیمات و تلاش‌های این عزیزان است که امروز از هر جای ایران به این شهر سفر می‌کنند، از شهر اصفهان لذت می‌برند.