به گزارش پایگاه خبری ربیع،گوشی تاشو سامسونگ هر از چند گاهی به تیتر اول رسانه های خبری تبدیل می شود. امروز شاهد آن هستیم که مراحل تولید این دستگاه آغاز شده و مهندسان کره ای، طراحی و ساخت باتری های انعطاف پذیر سازگار با آن را نیز شروع کرده اند.

از نظر ظرفیت، هنوز اطلاعات دقیقی منتشر نشده، اما سامسونگ توانایی تولید باتری هایی با حجم ۳۰۰۰ تا ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت را داراست. با فرض اتفاقاتی که در زمینه باتری گلکسی نوت ۷ رخ داد و تجربیات به دست آمده از اتفاق یاد شده و از آنجا که باطری های تاشو، مدل جدیدی از این قطعه سخت افزاری است، به نظر می رسد مهندسان سامسونگ روی پایین ترین ظرفیت برای شروع کار خود تمرکز کنند.

با تمام این تفاسیر، زمانی که گوشی تاشو سامسونگ باز شده و به حالت اصلی خود درآید، مطمئنا مصرف آن زیاد بوده و باتری های با ظرفیت پایین تر از ۴۰۰۰ میلی آمپر به نظر کم می آید.

مسئولان سامسونگ در حال حاضر در نظر دارند بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تلفن هوشمند تاشو تولید کنند و در صورت موفقیت این پروژه، سرعت انجام عملیات و ساخت گوشی را تا حد امکان بالا ببرند.

تا این لحظه مدیران این شرکت کره ای هیچ اشاره ای به جزئیات و مشخصات گوشی تاشوی خود نکرده اند، اما آنطور که از شواهد و قرائن پیداست، این محصول در همایش جهانی موبایل (MWC 2019) به صورت رسمی معرفی می شود. طبق سنت هر ساله، سامسونگ از پرچمداران جدید خود در این رویداد پرده برداری می کند به طوری که سال آینده نیز گلکسی S10 رونمایی خواهد شد؛ لذا به نظر می رسد کره ای ها یک سال شلوغ و هیجان انگیز را پیش روی خود داشته باشند.

قیمت گوشی تاشو سامسونگ در حال حاضر پایین تر از ۲۰۰۰ دلار تخمین زده شده و بر اساس پیش بینی ها، فروش این محصول از کشورهای آمریکا، کره جنوبی و انگلستان آغاز می شود.