به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در آیین افتتاحیه مرکز پست ۶۶ کیلوولت شهرستان فردیس، اظهار داشت: از استاندار البرز درخواست می‌کنیم نگاه ویژه‌ای به شهرستان نوپای فردیس داشته باشد چراکه این شهرستان به‌تازگی مستقل شده است و نیاز به توجه بیشتر دارد تا زیرساخت‌های آن تکمیل شود و مردم بتوانند از امکانات مناسبی در این شهرستان بهره‌مند شوند.

امام جمعه فردیس گفت: اشتغال و خدمت به مردم در زمینه‌های مختلف تودهنی به دشمنان نظام است و دشمن با تحریم‌های ظالمانه مردم را در تنگنا قرار داده است اما به گفته رهبری معظم انقلاب چهلمین سالگرد انقلاب باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد تا دشمنان بدانند مردم ما همواره درراه آرمان‌ها و استقلال خود استوار و مستحکم هستند.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه تمام این چهل سال را تحریم بوده‌ایم، اضافه کرد: مردم ایران همواره این تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده‌اند   و توجه مسؤولین به توانمندی‌های داخلی می‌تواند کشور را از این مشکلات خارج  کند.

امام‌جمعه فردیس بابیان اینکه در بسیاری از فناوری‌ها در جهان حرف اول را می‌زنیم، تصریح کرد: این اقدامات پازل اقتصاد مقاومتی را تکمیل خواهد کرد و جوانان ما در این عرصه نقش محوری را دارند.

انتهای پیام/و/ف