به گزارش پایگاه خبری ربیع، گفت: این برنامه در راستای معرفی زنان سرپرست خانواری تدارک دیده ده که موفق شده‌اند با ایجاد یک کارگاه اقتصادی به زندگی خود و دیگران رونق بدهند.

وی ادامه داد: ما می‌خواستیم از این طریق توانایی خانم‌ها را یادآوری کنیم و اینکه زنان تا چه اندازه می‌توانند چرخ‌های اقتصادی مملکت را بچرخانند. هرچند که در تهیه این برنامه قرار بر حضور بانوان بود اما متاسفانه بسیاری از زنان موفق هم داشتیم که علاقه‌مند به حضور جلوی دوربین نبودند و اتفاقا تعدادشان هم کم نبود.

وی اظهارداشت: این برنامه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه شده و در سری اول تا به حال با ۶۰ بانو که مراحل استعلام را سپری کرده‌اند، گفت‌وگو شده است. نکته قابل توجه این است که بانوانی که به این برنامه می‌آیند با هم ارتباط خوبی برقرار می‌کنند و حتی شده که از هم الگوبرداری کرده‌اند و همین موضوع به کسب موفقیت‌های بیشتر نیز شده است.

تورنگ همچنین درباره حضور فریبا کوثری به عنوان مجری این برنامه نیز عنوان داشت: نمی‌توانیم بگوییم ایشان مجری هستند، در حقیقت خانم کوثری روابتگر ماجرای زندگی خانم های مهمان برنامه است و خدا را شکر تا به حال ارتباط بسیار خوبی نیز با مهمانان و مخاطبان برقرار کرده‌اند. ایشان خانمی محجوب و بااخلاق هستند و انتخاب ایشان برای ما هم کار آسانی نبود.

وی ادامه داد: ما چندین کاندیدا برای روایت این برنامه داشتیم اما در نهایت به ایشان رسیدیم. خوشبختانه خانم کوثری ارتباط بسیار خوبی با مهمانان برقرار کرده و آنها هم با او خیلی راحت هستند. پیام‌های مردمی هم نشان می‌دهد از این برنامه استقبال کرده‌اند.

قائم مقام مدیر شبکه پنج و سرپرست گروه کودک و خانواده این شبکه گفت: در مجموعه «زنان سرزمین من» تا قسمت ۳۸ قصه زندگی خانم هایی را می‌بینیم که به هر دلیلی از جمله فوت یا طلاق همسر ندارند اما در ۱۲ قسمت اخر شاهد حضور مهمان‌هایی خواهیم بود که همسر هم دارند ولی به دلایلی بار تأمین مخارج زندگی بر دوششان افتاده و اتفاقا در این مسیر هم موفق عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/فارس