به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی استانداری قم سید محمدرضا هاشمی سرپرست استانداریقم در جلسه مشترک بررسی سه پروژه شاخص عمرانی که با حضور سردار محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیا، حجت الاسلام ذوالنورینماینده مردم قم درمجلسشورای اسلامی و مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد، ‌طی سخنانی با بیان اینکه استان قم یک استان ویژه است اظهار داشت:‌ در اجرای طرح های عمرانی نیز بایستی این مسئله در تخصیص اعتبارات مدنظر قرار بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی مصوب از جمله متروی قم و پروژه ی قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان افزود: مسئولان بایستی با مدیریت جهادی زمینه ی بهره برداری هرچه سریعتر از طرح هایعمرانی شاخص را فراهم نمایند.

سرپرست استانداری قم با تاکید بر استفاده از ظرفیت های ملی جهت اجرای پروژه های عمرانی بیان داشت:‌ از ظرفیت رئیس مجلس شورای اسلامی نباید غافل شویم و با بیان مسائل پیش رو، بایستی در جهت حل مشکلات اعتباری ازحمایت ایشان استفاده نماییم.

هاشمی خاطرنشان کرد: مراجع عظام، علما و مردم همواره از مسئولان استانمطالبه می کنند و پاسخگویی به این مطالبات جز با اقدام عملی و بهره برداری از طرح ها میسر نیست.

در این جلسه پروژه ها قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان، اتصال طرح حرم تا حرم به آزادراه امیرکبیر و پروژه ی متروی قم مورد بررسی قرار گرفتند.