به گزارش پایگاه خبری ربیع،  در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی استان مازندران که در ساختمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران با حضور استاندار مازندران و دستگاه‌های مختلف برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اجرای برنامه کاهش میزان پرداختی در ۲۵ بیمارستان تحت پوشش، اجرای برنامه ارتقا هتلینگ در ۲۵ بیمارستان، اجرای برنامه تحول نظام سلامت و استقرار سامانه الکترونیک ارجاع توانست رتبه برتر را در حوزه اقدام برجسته کسب کند و تندیس ویژه و لوح سپاس این جشنواره توسط احمدحسین زادگان استاندار مازندران به دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهداء شد. در این مراسم احمد حسین زادگان استاندار مازندران و دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اهداء لوح سپاس و تندیس ویژه به خیرین سلامت و چهره‌های ماندگار علمی منطقه و کشور، از استاد اکبر ملک پور و دکتر شکوه یوسفی قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از پزشکان، بهورزان و کارکنان نمونه شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد. ‌

گفتنی است پس از این مراسم آئین کلنگ زنی مرکز درمان ناباروری شرق استان مازندران که هزینه ساخت این مرکز توسط خیرین سلامت آقای دکتر ملک پور و خانم دکتر یوسفی تأمین می‌شود برگزار شد.