به گزارش پایگاه خبری ربیع، حسین بی غمیان در گفتگو با ربیع بیان داشت:  در سال جاری دو میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۰۱ نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی در استان اصفهان جا به جا شده اند.

وی ادامه داد: این میزان سفر در ۲۵۱ هزار و ۸۵ سرویس ناوگان‌های مسافربری انجام شده است.

وی اظهارداشت: در سالجاری ۱۷۰هزار و ۶۸۱ موزد سفر درون استانی توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت گرفته و ۸۰ هزار و ۴۰۴ ناوگان مسافربری نیز سفر خارج از استان داشته‌اند.

بی غمیان ادامه داد: چهار ماهه امسال ناوگان اتوبوسی استان ۱۰۱هزار و ۱۶۶ سفر را ثبت کرده و یک میلیون و ۳۴۶هزار و ۴۷۲ مسافر را منتقل کرده ‌ا ست.

رئیس اداره حمل‌ ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان با مینی بوس در سطح استان جا به جا می شود و برنامه ای برای حذف این ناوگان ندارید؟ گفت: در خصوص جابه‌جایی مسافر با ناوگان مینی‌بوس امسال ۸۲۰هزار و ۸۴۴ مسافر از طریق این ناوگان جابه‌جا شده‌اند که این تعداد سفر در ۷۴ هزار و ۵۸ سرویس صورت گرفته است.

وی در ادامه پاسخ به پرسش قبلی، اضافه کرد: در اصفهان جابه‌جایی مسافر با ناوگان سواری هم داریم و در این زمینه در سال ۱۴۰۳ افزون بر ۲۵۸ هزار مسافر با ۷۵هزار و ۸۶۱ سفر جا به جا شده اند.

زهرا زرفشانی