به گزارش پایگاه خبری ربیع، محسن رنجبر با اشاره به وضعیت کارکرد سامانه ارزیابی عملکرد شهرداری قم، اظهار کرد: این سامانه داخلی است و در برخی شاخص‌ها به سامانه بازخورد استراتژیک نزدیک می‌شود اما عموما شاخص‌های متعددی در آن وجود دارد تا سازمان شهرداری به درستی و بر اساس بودجه مصوب سالیانه به کار خود ادامه دهد.
معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تاکید بر وظایف متعددی که در بخش‌های مختلف مالی، اداری، خدماتی و غیره شهرداری پیش‌بینی شده است، افزود: این سامانه عملکرد کلیه واحدها را ارزیابی می‌کند تا مجموعه سازمانی کار خود را درست انجام دهد و از طرف دیگر وظایفی که در بودجه برای هر بخش پیش‌بینی شده است را نیز بررسی می کند.
رنجبر گفت: نتیجه این فعالیت‌ها و خدمات منجر به این می‌شود که شهرداری به شاخص‌ها و اهدافی که پیش‌بینی کرده است پایبند بوده و بر اساس بودجه مصوب توسط شورای اسلامی شهر حرکت کند.
وی بیان کرد: به جز این وظایف، این سامانه وظایف بین سازمانی در داخل شهرداری را هم به صورت ماهیانه کنترل می‌کند تا مطمئن شویم سازمان در داخل خود هم درست کار می‌کند و در مسیر اهداف چشم‌انداز قرار دارد.