به گزارش پایگاه خبری ربیع، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اردوی حلقه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج مخابرات منطقه گلستان، پست، فناوری اطلاعات، پست بانک و زیر ساخت با حضور بسیجیان این ارگان ها برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اردوی حلقه صالحین با حضور بسیجیان، مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مخابرات منطقه گلستان، پست، فناوری اطلاعات، پست بانک و زیر ساخت، طی دو روز، در مجتمع فرهنگی شیرآباد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این اردوی فرهنگی ورزشی، علاوه بر مباحث فرهنگی و مذهبی، مسابقه ورزشی نیز برگزارگردید.

همچنین در راستای این اردوی فرهنگی_ورزشی، مسابقاتی بین بسیجیان این ارگان ها برگزار گردید که در رشته والیبال، بسیجیان شرکت مخابرات منطقه گلستان مقام نخست را بدست آوردند و در رشته دارت نیز، بسیجیان واحد زیر ساخت، مقام اول را از آن خود کرد.

در همین راستا، غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان اظهار داشت: این اردوی فرهنگی_ورزشی پس از فراخوان با استقبال چشم گیر بسیجیان همراه بود .وی افزود: یکی از برکات انقلاب اسلامی، تشکیل بسیج بوده و کسی فکر آن را نمی کرد که بسیج  در کشور این چنین فراگیر شود.

شهمرادی تصریح کرد: بسیج امروزه در کشور در ابعاد مختلف ریشه دوانده است و باید این را یاد آور شویم که بسیج تنها برای زمان جنگ نیست و باید در ابعاد مختلف ورود پیدا کند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که بسیج در کشور تخصصی شده است، اظهار کرد: کشور ما در شرایطی قرار دارد که حفظ، آمادگی، هوشیاری برای ملت ایران، لازم و واجب است و دشمن تمام تلاش خود را کرده است که ملت ایران را زمین گیر کند.

وی افزود: با همبستگی که در کشور و مردم ایران وجود دارد دشمن با حربه اقتصادی ورود پیدا کرده است و در صدد از بین بردن این همبستگی است.

شهمرادی خاطر نشان کرد: در رزمایش اقتدار ۲ در کشور، مردم ما به دشمن اعلام کردند که ملت ما هرچند با مشکل اقتصادی همراه است، اما زمانی که پای انقلاب و نظام در میان آید، با جان و دل برای حفظ آن دریغ نخواهند کرد.