به گزارش پایگاه خبری ربیع، عالی پور معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم در جلسه تحقق سند ملی راهیان نور و اعزام کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور بر لزوم همکاری دستگاه ها در جهت اجرای کامل این سند تأکید کرد.

وی تدوین سند ملی مربوط به آن را گامی در جهت انسجام بخشی به فعالیت های دستگاه های دست اندرکار عنوان و خاطرنشان کرد: فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص این سفر در حکم قانون است و در کنار این فرامین برای راهیان نور نیز قانونی تدوین، اجرا و ابلاغ شده است.

یونس عالی پور افزود: مدیران باید با استفاده از اختیارات خود به برنامه‌هایی همچون راهیان نور کمک کنند.

عالی پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که هم اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم تصریح کرد: باید مدیران توانمند و امین در شرایط جنگ اقتصادی حضور داشته باشند.

معاون استاندار با تأکید بر لزوم تلاش در جهت معرفی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل جوان گفت: ۸۰ درصد از جمعیت کشور از لحاظ شرایط سنی انقلاب را درک نکرده اند، ۵۵ درصد از جامعه جنگ را ندیده اند بنابراین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای آنان تبیین شود.

جانشین راهیان نور استان از راهیان نور به عنوان یکی از ارزشمند ترین کارها برای واکسینه کردن جامعه در برابر آسیب ها نام برد و افزود: باید از این ظرفیت ارزشمند به نحو مؤثری در جهت رسیدن به این هدف استفاده شود