زهرا نصیری
مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تامین اجتماعی درهمایش روسای ادارات و کارشناسان حقوقی سازمان تامین اجتماعی که با هدف بررسی و ارزیابی عملکرد حوزه حقوقی این سازمان در اصفهان برگزار شد گفت:  بیش از ۳۰ درصد شکایات وارده به دیوان مربوط به ادعای سابقه بیمه شدگان است که با اصلاح دستورالعمل های مربوطه، این مشکلات حل شده و شاهد کاهش ۴۰ درصدی شکایات و جلب نظر مشتریان سازمان خواهیم بود.
عمران نعیمی ،با اشاره به اهداف و برنامه های معاونت حقوقی سازمان تامین اجتماعی در افزایش بهره وری و رضایتمندی مخاطبان، افزود: روند رو به بهبود و ارتقاء کارکرد واحدهای حقوقی سازمان تأمین اجتماعی کاملا مشهود است .در اثر اصلاح رویه ها و همچنین تعامل سازنده با دیوان عدالت اداری شاهد تحولات جدی در حوزه حقوقی و کاهش پرونده ها و همچنین تسریع رسیدگی به پرونده ها در دیوان عدالت اداری هستیم.
  ۶۵ درصد جمعیت استان زیرنظربیمه
در ابتدای این همایش علی اصغر دادخواه، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند.
 اصغر دادخواه افزود: ادامه داد:  هم اکنون ۲۳۰هزار پرونده مستمری بگیر اصلی که ۲۰ درصد جمعیت کشور را شامل میشود از این سازمان در استان اصفهان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند که در این رابطه استان اصفهان رتبه اول کشور را دارا است .
  افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی  
در ادامه مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیزبه ارایه خدمات درمانی از طریق ۳ بیمارستان ملکی دکتر شریعتی، فاطمه زهرا(س) و دکتر غرضی اشاره کرد و گفت: افزایش کیفیت و کمیت خدمات درمانی همواره سرلوحه کار بوده است‌.
 علی اعتصام پور، به اقدامات عمرانی این مدیریت در استان اشاره کرد و از آن به نهضت عمرانی و ساختمان سازی نام برد افزود: به عنوان نمونه، هتلینگ درمانی بیمارستان غرضی و بازسازی و بهسازی مراکز درمانی و کمیسیون پزشکی و تشکیل شورای درمان و شورای تخصصی در زمینه های مختلف و افتتاح  پلی کلینیک امام محمد باقر(ع) نجف آباد که چند ماه پیش با حضور وزیر رفاه افتتاح شد از جمله این اقدامات بوده است.