به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید محسن نظام خیرآبادی در برنامه صبح خراسانی با اشاره به نحوه ارائه خدمات به مخاطبین اظهار داشت : در حال حاضر خدمات تأمین اجتماعی در استان از طریق ۲۷ شعبه اصلی ، ۱۷ کارگزاری و ۲۲ شعبه اقماری به مخاطبین در سراسر استان ارائه می شود.
نظام در بخش دیگری از این برنامه گفت : سازمان تأمین اجتماعی طیف وسیعی از مردم عزیز ایران اسلامی را به عنوان مخاطب و شریک اجتماعی تحت پوشش داشته و در برنامه ریزی و هدف گذاریهای خود به کیفیت تکریم این عزیزان نگاه ویژه ای دارد و همواره تلاش می کند رضایتمندی حداکثری مخاطبین را جلب نماید . لذا طبق برنامه ریزی های صورت گرفته گستره خدمات خود را از طریق سرویسهای غیرحضوری و الکترونیکی ارائه می نماید و در واقع ارائه خدمات غیر حضوری ، تتیجه نگاه کریمانه به مخاطبین است . از اینرو طرح ملی خدمات غیر حضوری در حال اجرا است و با اجرای کامل این طرح شاهد تحول عظیمی در حوزه ارائه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی خواهیم بود .
مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان رضوی در ادامه به اقدامات عملی سازمان تأمین اجتماعی در جهت رونق تولید اشاره کرد و افزود : در شرایط سخت اقتصادی تنها رمز موفقیت و پیروزی ، وحدت کلمه ، همبستگی و یکپارچگی تمامی آحاد جامعه ، اعم مردم ، مسئولین ، نهادها ، دستگاهها و بخشهای بزرگ و کوچک تولیدی و اقتصادی است . در این شرایط سازمان تأمین اجتماعی خود را در کنار تولید قرار داده و با ایجاد زمینه های مختلف ، سعی نموده تا نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد که در همین راستا ، قانون بخشودگی جرایم بیمه ای کارفرمایان را در دستور کار خود قرار داده است . همچنین برگزاری پنلهای متعدد مشاوره در محل کارگاههای بزرگ صنعتی ، جوامع ، مساجد ، مراسمات مختلف ، نماز جمعه ، نمایشگاهها و …و ارائه راهنمایی در خصوص قوانین ، مقررات و ضوابط سازمان و حقوق و تکالیف قانونی کارفرمایان وبیمه شدگان از دیگر اقدامات سازمان در این ارتباط است.