به گزارش پایگاه خبری ربیع،ادوبی اعلام کرده است که این پروژه یک ابزار ادیت ویدئویی است که برای افرادی طراحی شده که محتوا برای کانالهای یوتیوب و دیگر خروجی های رسانه های اجتماعی تولید میکنند. این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله تست بتا قرار دارد و اواخر سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد.

ارائه نرم افزار برای ویدئوسازان با ظهور رسانه هایی همانند یوتیوب و Twitch که منبع مهم برای تولید محتوای اورجینال ویدئویی هستند ، از چشم تولیدکنندگان نرم افزار و خالق ویدئو دور نمانده است. همچنین برای افرادی که اقدام به تولید محتوای ویدئویی در شبکه های اجتماعی دیگری همانند فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و اسنپ چت می کنند.

ادوبی بزرگترین نام در میان تولیدکنندگان نرم افزارهای ادیت تصویر و ویدئو است که اکنون با Project Rush خود یک ابزار کامپیوتری – موبایلی برای تولیدکنندگان ویدئو در این پلتفرم طراحی کرده است.

این نرم افزار در پلتفرم هایی همانند مک، ios، ویندوز و اندروید در دسترس خواهد بود تا کاربران بتوانند از طریق موبایل نیز علاوه بر نسخه کامپیوتری به ادیت ویدئوهای خود برای بارگزاری در یوتیوب بپردازند.

سازندگان قادر خواهند بود کلیپ های خود را ویرایش کنند، به آن فیلتر اضافه کنند و اهنگهای صوتی خود را بهینه سازی کنند و رویش ویدئو بگذارند. همه تغییرات ویرایشی به سرویس ابری اضافه میشود و میتوانید یک عنوان خاص برای آن اضافه کنید. بدین ترتیب میتوانید فایلی که در کامپیوتر ادیت کرده و به سرویس ابری اضافه کرده اید، دوباره از طریق گوشی باز کرده و به ویرایش ادامه دهید.

در حال حاضر این نسخه بتا است و کاربرانی که خواهان استفاده از این نرم افزار هستند میتوانند ثبت نام کرده و به زودی از رونمایی آن مطلع شوند.