به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از تسنیم، ادامه پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور با آغاز ماه مبارک رمضان از شبکه دو از سر گرفته خواهد شد.

این مجموعه در قالب نمایشی و برخوردار از بخش‌ها و آیتم‌های متنوع و جذابی با رگه‌های طنز است که به موضوعاتی همچون تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین می‌پردازد.

عکس , تلویزیون , صدا و سیما , شبکه دو ,

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: «عموپورنگ» برای فرار از شلوغی و آلودگی هوای شهر از محل سکونت خود به مزرعه یکی از دوستانش به نام مرد کهن نقل مکان کرده است تا در آنجا به آرامش روحی و ذهنی برسد. او که عاشق مردم بخصوص بچه‌هاست تصمیم گرفته است از همان مزرعه برنامه‌اش را به روی آنتن ببرد.

عکس , تلویزیون , صدا و سیما , شبکه دو ,

داریوش فرضیایى، کمند امیر‌سلیمانى، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتى، سپند امیر‌سلیمانى، آرش میراحمدى، آرش نوذرى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور و امیر محمد متقیان با هنرمندى سعید امیر‌‌سلیمانى و محمدرضا داوود‌نژاد بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

عکس , تلویزیون , صدا و سیما , شبکه دو ,