به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، محمدعلی نجفی بعداز ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال استان البرز که در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: بانک‌ها در مجموع همکاری خوبی برای رفع مشکلات اقتصادی استان داشتند و در ارائه تسهیلات به خوبی ما را همراهی کردند که البته قدردان این اقدام هستیم.
وی افزود: صندوق کارآفرینی امید فاصله زیادی با انجام تعهدات خود دارد و باید تا جلسه بعد به سقف ارائه تسهیلات دست پیدا کنند و اگر غیر این صورت باشد به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.
استاندار البرز با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌ها به سختی به اداره شرایط می‌پردازند چرا با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، بیان کرد: روش‌های مدیریت خاص در دستورکار ادارات قرار گرفته که البته با توجه به موقعیت اقتصادی فعلی قابل قبول است.
نجفی تصریح کرد: جلساتی پیرامون بررسی شرایط با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار کردیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر معضل برطرف شود.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود، ادامه داد: جنگ سختی را در حوزه اشتغال و اقتصاد شروع کرده‌ایم و باید در همه اقشار و طیف‌ها برای مقابله با این جنگ بپردازیم.
استاندار البرز خاطر نشان کرد: در حوزه‌های مختلف باید تلاش کنیم با استفاده از فرصت‌ها با بهره کم به نتیجه برسیم.
به گفته نجفی اگر تمامی دستگاه‌ها با جدیت به دنبال رفع مشکلات باشند و پیگیری کنند فرصت جبران کمبود‌ها را خواهیم داشت.
وی در پایان با تأکید بر اهمیت بحث اشتغال روستایی در ایجاد فرصت شغلی و رفع مشکلات اقتصادی خاطرنشان کرد: سعی داریم شعار روستان بدون بیکار را در سال جاری محقق کنیم و نتیجه برسانیم.
انتهای پیام/