به گزارش پایگاه خبری ربیع،سید امیر سامع در حاشیه افتتاح بوستان بانوان نجمه (س) با اشاره به نیاز بانوان شهر قم به فضاهای اختصاصی اظهار داشت: بانوان نیازمند فضاهایی اختصاصی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی  هستند.

وی با بیان دغدغه‌های شهردار برای ایجاد و توسعه فضاهای تفریحی سالم و امن برای بانوان در شهر افزود: از دو سال پیش به دستور شهردار احداث بوستان‌های اختصاصی بانوان در دستور کار قرار گرفت.
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم، استفاده بهینه از بوستان بانوان را مورد توجه قرارداد و گفت: باید با تأمین امکانات لازم، بوستان بانوان از بعد از مغرب به‌عنوان بوستان خانواده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی گزارشی از مراحل ساخت بوستان‌های مناطق مختلف ارائه داد و خاطرنشان کرد: در منطقه یک محل مورد نظر مشخص‌شده و در حال گذراندن مراحل اداری آن برای آغاز عملیات عمرانی است، در منطقه دو پروژه در حال احداث بوده و منطقه ۳ و ۴ بوستان بانوان  داشته و در حال بهره‌برداری است.

سامع ادامه داد: بوستان  بانوان منطقه ۵ در حال طراحی است، منطقه ۸ پروژه در حال راه‌اندازی بوده و منطقه ۶ نیز در حال احداث است؛ بوستان بانوان منطقه ۷ نیز امروز با عنایت و همکاری آستان قدس حضرت معصومه (س) افتتاح شد.

وی امکانات بوستان‌های بانوان را یادآور شد و گفت: نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، ست‌های تندرستی و ست‌های تفریحی ویژه کودکان و در صورت فضای کافی پیست‌های دوچرخه‌سواری ازجمله امکاناتی است که برای بوستان‌ها تعریف‌شده است.