به گزارش پایگاه خبری ربیع، هشتمین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان در سال ۹۷ به ریاست سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه سید عباس دانایی فرماندار و رئیس ستاد بازآفرینی شهرستان سمنان با اشاره به بررسی اولویت بندی محله های هدف در راستای دستور ستاد باز آفرینی شهرستان سمنان، از برنامه ریزی ساخت ۱۰۰۰ واحد در ۵ محله هدف با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود بزودی ساخت مسکن امید در بافت‌های فرسوده شهر سمنان آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه مدیران شهری به مقوله بازآفرینی خاطر نشان کرد: هماهنگی و همدلی موجب می شود که مدیران شهری با آسودگی اقدامات شان را عملیاتی کنند.

در این جلسه در خصوص نحوه اعمال تخفیف هزینه‌های صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری ، گزارش اقدامات شهرداری در خصوص تسهیلگری و تبلیغات مربوطه در محله‌های هدف، گزارش پروژه‌های پیشنهادی و در دست اقدام شهرداری در محله پایلوت هدف از مهمترین مباحثی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید ارائه برنامه کلیه دستگاه‌ها در ۵ محله هدف به عنوان اولویت اول/پیگیری ارائه بسته تشویقی مناسب برای سرمایه گذاران دراحداث مجتمع ها/ بررسی رفع موانع و سرعت بخشیدن به پروژه از سوی دستگاههای اجرایی /برگزاری نشست با انبوه سازان مسکن و…از جمله مصوبات این جلسه بود.